مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-26فرهنگي

«چند خان» به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافت


مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد گفت: نمایش «چند خان» کاری از هنرمندان یزدی در پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اجرا می شود.

- اظهار داشت: نمایش چند خان با موضوع ایثار و شهادت نوشته محمد پارسایی خواه به کارگردانی زوج هنرمند یزدی مجتبی لاله زاری و مهسا دهقانی در بخش کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این نمایش با بازی سعید خبیری و آدرینا عالم رجبی و هنرنمایی سمیرا میرجلیلی، مریم حیدرنژاد، مونس و میترا کلانتری زاده، نازنین مهربانیان و فاطمه و مریم حسین زاده، داستان دختری به نام ایران که به دنبال پدرش می گردد را روایت می کند.

جاور ادامه داد: دختربچه در ذهن مجسم می ‎کند که پدرش با بَدمَن های بدجنس انیمیشنی به نبرد می پردازد ولی در پایان متوجه می شود که پدرش شهید شده است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اظهار داشت: علی حسین زاده (قهرمان) آهنگسازی، خوانندگی و اجرای موسیقی این اثر را بر عهده دارد.

جاور عنوان کرد: تئاتر خیابانی چند خان محصولی از حوزه هنری استان یزد 8 و 9 آبان در شهرستان مریوان به نمایش در می آید.

پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در بخش های آزاد، آیینی و سنتی، دیگر گونه های اجرایی، کودک و نوجوان، ویژه و جشنواره جشنواره ها از پنجم تا ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چند خان» به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافت

«چند خان» به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافت