مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-26بين الملل

امیرعبداللهیان: تشکیل دولت فراگیر در افغانستان پیش روی ماست


تماس های خود را با همه طرف ها در افغانستان دنبال می کنیم و مشورت ها و تماس های امنیتی جمهوری اسلامی ایران نسبت به هیات حاکمه سرپرستی و یا موقت در افغانستان در جریان است.

- وزیر امور خارجه گفت: تماس های خود را با همه طرف ها در افغانستان دنبال می کنیم و مشورت ها و تماس های امنیتی جمهوری اسلامی ایران نسبت به هیات حاکمه سرپرستی و یا موقت در افغانستان در جریان است.

وزیر امور خارجه گفت: تماس های خود را با همه طرف ها در افغانستان دنبال می کنیم و مشورت ها و تماس های امنیتی جمهوری اسلامی ایران نسبت به هیات حاکمه سرپرستی و یا موقت در افغانستان در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری مشترک با شاه محمود قریشی همتای پاکستانی اظهار کرد: تحولات افغانستان را با دقت دنبال می کنیم و باور داریم که تشکیل دولت فراگیر با مشارکت همه اقوام در افغانستان به عنوان مهمترین راهکار سیاسی پیش روی همه ما قرار دارد.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: ما تماس های خود را با همه طرف ها در افغانستان دنبال می کنیم و نسبت به هیات حاکمه سرپرستی و یا موقت در افغانستان تماس ها و مشورت های امنیتی جمهوری اسلامی ایران در جریان است.

وی ادامه داد: در عین حال برای کمک به افغانستان برای برون رفت از وضعیت کنونی از تمامی ظرفیت های گذرگاه های مرزی ایران هم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: تشکیل دولت فراگیر در افغانستان پیش روی ماست

امیرعبداللهیان: تشکیل دولت فراگیر در افغانستان پیش روی ماست