مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 19:252021-10-26سياسي

هوشیاری و اتحاد دنیای اسلام مانع موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود


استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه عدم موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سایه بیداری و هشیاری دنیای اسلام محقق می شود، گفت: فرق اسلامی و کشورهای اسلامی به جای تأکید بر تفاوت ها باید بر اصول تأکید کرده و با بحث و گفت وگوی میان فرق مشکلات خود را .

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه عدم موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سایه بیداری و هشیاری دنیای اسلام محقق می شود، گفت: فرق اسلامی و کشورهای اسلامی به جای تأکید بر تفاوت ها باید بر اصول تأکید کرده و با بحث و گفت وگوی میان فرق مشکلات خود را حل کنند تا بستر پیشرفت برای تمامی ملت های آزاده جهان در سایه صلح و مَحبت فراهم شود.

میر امام، کارشناس معارفی حرم حضرت معصومه (س)، در رواق حضرت خدیجه (س) بابیان اینکه وجود پیامبر اکرم (ص) برای جهانیان مایه برکت و رحمت است، عنوان کرد: خداوند حضرت رسول را به پیامبری مبعوث کرد و با بعثت پیامبر اکرم (ص) تمام بشریت بر محور یکتاپرستی، عقیده واحد، اعتقاد به خداوند، پذیرش نبوت رسول خدا (ص) و ائمه معصوم (ع) و قبله واحد در زیر یک پرچم باهم متحد شدند.

کارشناس معارفی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: تمامی فرق اسلامی در اصول دین با هم وحدت داشته و اختلاف آن ها تنها در فروع دین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری و اتحاد دنیای اسلام مانع موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود

هوشیاری و اتحاد دنیای اسلام مانع موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود