مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27فرهنگي

کتاب «اخلاق اجتماعی در نهج البلاغه» منتشر شد


کتاب «اخلاق اجتماعی در نهج البلاغه» با اهتمام محسن جوادی و کوشش احمد پاکتچی و مرتضی سلمان نژاد توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر و راهی بازار نشر شد.

- به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب اخلاق اجتماعی در نهج البلاغه با اهتمام محسن جوادی و کوشش احمد پاکتچی و مرتضی سلمان نژاد به تازگی توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کتاب مورد اشاره با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

پیشگفتار این اثر را ایوب دهقان کار مدیرعامل پیشین خانه کتاب و ادبیات ایران نوشته که در این پیشگفتار گفته است: کتاب شریف نهج البلاغه علاوه بر عجایب بلاغت و غرایب فصاحت و لطایف اسرار الهی متضمن اشارات دقیق و پر نکته به مباحث توحید و زهد و عدالت و انصاف و عقل ورزی و بردباری است.

عمق معارف و نیز سبک بیان امام علی(ع) در نهج البلاغه به حدی جذاب است که اگر آدمی بر ساحل آن دریا نشیند هرگز از تماشای آن سیر نمی شود.

تحقیق در این کلام متعالی البته اختصاص به عالمان مسلمان ندارد و هر کس با آن آشنایی می یابد دل به آن می بندد و می کوشد تا پاسخ پرسش هایش را در آن بجوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «اخلاق اجتماعی در نهج البلاغه» منتشر شد

کتاب «اخلاق اجتماعی در نهج البلاغه» منتشر شد