مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-27اقتصادي

اختلال سوختگیری مشکلی برای مسافران به وجود نیاورد


در پی بروز مشکلاتی در روند سوخت گیری و اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها در روز گذشته مشکل خاصی برای رانندگان ناوگان مسافری بین شهری به وجود نیامد و برخی از رانندگان با نرخ آزاد سوخت گیری کردند.

- در پی بروز مشکلاتی در روند سوخت گیری و اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها در روز گذشته مشکل خاصی برای رانندگان ناوگان مسافری بین شهری به وجود نیامد و برخی از رانندگان با نرخ آزاد سوخت گیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته اختلالی در سامانه هوشمند سوخت گیری ایجاد شد که البته به مرور پمپ بنزین های متعددی به مدار بازگشتند و با سوخت گیری با نرخ آزاد این مشکل تا حدود زیادی برطرف شد اما این مسئله به وجود آمد که آیا بروز این مشکل خللی در جابه جایی مسافران برون شهری به وجود آمد یا خیر؟ رحمت الله حاج محمد علی – مدیرعامل اتحادیه تعاونی سواری کرایه کشور- در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه این اختلال در همه پمپ بنزین ها به ویژه جایگاه های بین شهری به وجود نیامده بود بسیاری از رانندگان سوخت گیری خود را انجام داده بودند و به همین سبب مشکل چندانی برای رانندگان به وجود نیامد.

وی افزود: البته برخی از رانندگان نگران این مسئله بودند که شایعاتی مانند افزایش قیمت بنزین واقعیت داشته باشد که خوشبختانه این مسئله هم تکذیب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال سوختگیری مشکلی برای مسافران به وجود نیاورد

اختلال سوختگیری مشکلی برای مسافران به وجود نیاورد