مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-27اقتصادي

اقتصاد را نمی توان با شعار مدیریت کرد


رییس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس با بیان اینکه برنامه ریزی بلندمدت برای تولید و صادرات، یک الزام محسوب می شود، تاکید کرد که اداره بخش اقتصادی با شعار امکان پذیر نیست باید برنامه ریزی مناسب داشت.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس با بیان اینکه برنامه ریزی بلندمدت برای تولید و صادرات، یک الزام محسوب می شود، تاکید کرد که اداره بخش اقتصادی با شعار امکان پذیر نیست باید برنامه ریزی مناسب داشت.

جمال رازقی چهارشنبه 5 آبان در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس که با دستور کار نحوه اعطای تسهیلات صندوق ملی محیط زیست و پیش بینی نرخ ارز تا سال 1404 برگزار شد، بیان کرد: بر اساس آمار در سه سال گذشته از حدود 160 هزار میلیارد تومان منابع بانکی استان تنها سه دهم درصد صرف سرمایه گذاری ثابت در صنایع کوچک و متوسط فارس شده، درحالی که این واحدها بالاترین میزان اشتغال را ایجاد کرده اند و تاکید مقام معظم رهبری نیز رونق این واحدهاست.

او با بیان اینکه آمار میزان منابع بانکی صرف شده در حوزه سرمایه گذاری ثابت صنایع کوچک و متوسط فارس، بد و تاسف آور است، افزود: هر چند که نظام بانکی اعتقاد دارد از 30 درصد منابع بانکی استان 12 درصد را به بخش صنعت اختصاص داده اما بر اساس آمارهای رسمی و به جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد را نمی توان با شعار مدیریت کرد

اقتصاد را نمی توان با شعار مدیریت کرد