مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-27اقتصادي

100 درصد اعتبارات موردنیاز منطقه کالپوش تخصیص یافته است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بابیان اینکه برای تأمین مسکن محرومان هیچ گونه محدودیتی نیست، گفت: 100 درصد اعتبارات موردنیاز منطقه کالپوش تخصیص یافته است.

- ، علیرضا فلاح ظهر چهارشنبه در دیدار با اهالی شهر رضوان و شوراهای اسلامی سطح بخش کالپوش به میزبانی این شهر با حضور استاندار سمنان ضمن بیان اینکه شش هزار واحد مسکونی در بخش کالپوش وجود دارد، ابراز داشت: 50 درصد از این تعداد دارای سند شده است.

وی بابیان اینکه برای تأمین مسکن محرومان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، افزود: 544 واحد مسکونی برای خانواده های محروم روستایی در سطح استان در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بابیان اینکه پنج میلیارد و830 میلیون تومان تسهیلات برای حادثه دیدگان کالپوش در هیئت دولت مصوب شده بود، ابراز داشت: می کوشیم تا با سفر معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور به کالپوش تسهیلات بلاعوض جدیدی را برای مردم این منطقه کسب کنیم.

تحویل مدرسه شش کلاسه در کالپوش مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز بابیان اینکه پس از حادثه زمین لغزه از محل اعتبارات ملی یک باب مدرسه شش کلاسه در منطقه به سرعت ساخته و تحویل داده شد، ابراز داشت: علاوه بر آن دو باب فضای آموزشی دخترانه و پسرانه برای سایت جدید کالپوش پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد اعتبارات موردنیاز منطقه کالپوش تخصیص یافته است

100 درصد اعتبارات موردنیاز منطقه کالپوش تخصیص یافته است