مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-27اقتصادي

60 درصد مردم آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم افزایش حمایتی بیمه ها، گفت: در حال حاضر 60 درصد از مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مصطفوی ظهر چهارشنبه در آیین بزرگداشت هفته بیمه سلامت در بیمارستان امید ارومیه، اظهار کرد: هم اکنون 60 درصد از مردم استان آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند در حالی که میانگین کشوری رقمی بالغ بر 40 درصد است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود بسیاری از بیماری هایی که سبب سلب آرامش از مردم و هزینه کرد بسیار شده اند تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

مصطفوی افزود: اتفاقات متعددی که در جامعه رخ می دهد لزوم استفاده از بیمه را پررنگ تر از گذشته کرده است به طوری که این موضوع بیمه ها را به آن وامی دارد تا چتر حمایتی خود را وسیع تر کنند.

وی با اشاره به افزایش سطح حمایتی بیمه ها از بیماران، خاطر نشان کرد: انتظار می رود بسیاری از بیماری هایی که سبب سلب آرامش از مردم و هزینه کرد بسیار شده اند تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر از راه اندازی دفترچه های الکترونیکی، گفت: به سبب نو بودن طرح مشکلات بسیاری به وقوع می پیوندد ازاین رو بایستی گام های اساسی برای رفع مشکلات برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مردم آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

60 درصد مردم آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند