مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:502021-10-27بين الملل

گام فوری برای صلح افغانستان در نشست تهران


مطبوعات چاپی و الکترونیکی در پاکستان با بازتاب گسترده دومین نشست همسایگان افغانستان به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و سفر وزیرامورخارجه پاکستان به تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، تقریبا تمامی جراید چاپی، الکترونیکی و شبکه های خبری پاکستان روز چهارشنبه گردهمایی وزیران امور خارجه همسایه افغانستان همچنین شرکت مجازی وزیران خارجه چین و روسیه در دومین نشست همسایگان به میزبانی تهران را منعکس کردند.

خبرگزاری رسمی دولت پاکستان (APP) امروز به سفر شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه این کشور به تهران و دیدار با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی اش و ملاقات مهم قریشی با رییس جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

ای پی پی درباره اهمیت نشست تهران و لزوم مشارکت منطقه ای برای کمک به افغانستان، نوشت: تهران و اسلام آباد خواستار گام های فوری برای غلبه بر بحران فعلی در افغانستان هستند.

دیگر منابع پاکستانی از جمله رادیو دولتی و تلویزیون (PTV) به عنوان دو رسانه رسمی این کشور دیدار های قریشی با حسین امیرعبداللهیان و آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری کشورمان را بازتاب دادند.

روزنامه انگلیسی زبان نیشن چاپ اسلام آباد در گزارش خود نوشت: وزیران امور خارجه ایران و پاکستان در حاشیه نشست تهران دیدار و بر نقش آفرینی جامعه جهانی برای نجات افغانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام فوری برای صلح افغانستان در نشست تهران

گام فوری برای صلح افغانستان در نشست تهران