مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-28سياسي

توزیع بسته های غذایی در مناطق مرزنشین و اهل سنت گنبدکاووس


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در راستای توجه به مناطق محروم مرزی بسته های غذایی 72 ساعته و بسته های بهداشتی در مناطق مرزی اینچه برون توزیع شد.

- محمدمهدی سلمان زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: نگاه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کشور توجه ویژه به مناطق محروم، مرزنشین و اهل سنت بوده و در این راستا فعالیت هایی مانند مدرسه سازی، احداث مدرسه و مراکز بهداشتی به ویژه اشتغال را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: نمونه بارز خدمت رسانی این ستاد، ورود بنیاد احسان در سیل آق قلا و گمیشان با اهدای 3 هزار بسته لوازم زندگی و 3 هزار راس دام به سیل زدگان این مناطق بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته وحدت و با حضور فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان و دیگر مسوولان شهر اینچه برون تعداد 200 بسته 72 ساعته غذایی و بسته بهداشتی به ارزش مجموعه 500 میلیون ریال در بین مردم مناطق مرزی توزیع شد.

وی گفت: وجود مقام معظم رهبری و وحدت اقوام مختلف در کشور ایران اسلامی دو گوهر گرانبها بوده که باید از آن محافظت کرد و خوشبختانه اقوام با بصیرت استان گلستان در این عرصه به وظیفه خود را ادا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های غذایی در مناطق مرزنشین و اهل سنت گنبدکاووس

توزیع بسته های غذایی در مناطق مرزنشین و اهل سنت گنبدکاووس