مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-28سياسي

جهاد دانشگاهی هرمزگان همواره در مسیر پرورش ایده های کارآفرینی پیشتاز است


آیین پایانی رویداد استارتاپی کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان با همکاری مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان با محوریت صنایع دستی برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان آیین پایانی رویداد استارتاپی کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان با همکاری مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان با محوریت صنایع دستی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان در این آیین با بیان اینکه هم افزایی ایجاد شده در بحث توسعه اشتغال با همکاری جهاد دانشگاهی هرمزگان امری ارزشمند و مطلوب است،تصریح کرد: در این رویکرد علمی و استارتاپی به سراغ موضوعی رفتیم که خلأ آن در جامعه احساس می شود و بارها بر توجه به صنایع دستی و آداب و سنن کشور تأکید شده بود.

جلیل تراهی با اشاره به اینکه برگزاری نشست های عالمانه با محور دانشگاه باید توسعه یابد، اظهار کرد: هدف ما حمایت از ایده هایی است که در مسیر تبدیل به تجاری سازی و ایجاد کسب و کار و در نتیجه توسعه اشتغال گام برمی دارند و خیلی خوشحالم امروز با طرح هایی مواجه شدم که اکثرأ زمینه این موضوع را دارند.

وی با بیان اینکه باید ایده های خود را به سمتی توسعه دهیم که توجیه اقتصادی داشته و بتواند علاوه بر ایجاد اشتغال و به افزایش درآمد کمک کند، اضافه کرد: شهر بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی در یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی هرمزگان همواره در مسیر پرورش ایده های کارآفرینی پیشتاز است

جهاد دانشگاهی هرمزگان همواره در مسیر پرورش ایده های کارآفرینی پیشتاز است