مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-28سياسي

روایت شهید 17 ساله ای که در زندان قم غوغا کرد + عکس


یادواره شهید 17 ساله قمی، مداح شهید حسین مالکی نژاد با حضور دو برادر شهید و روایتگری حاج حسین کاجی در حسینیه شهدای زندان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، یادواره شهید 17 ساله قمی، مداح شهید حسین مالکی نژاد با حضور دو برادر شهید و روایتگری حاج حسین کاجی در حسینیه شهدای زندان قم برگزار شد.

در این مراسم بسیار معنوی که با حضور جمعی از زندانیان و مدیرکل زندان های قم در حسینیه شهدای زندان مرکزی لنگرود قم برگزار شد، بعد از قرائت آیاتی از قرآن کریم، وصیتنامه عارفانه این شهید 17 ساله، توسط یکی از زندانیان قرائت شد که حال و هوای خاصی در جلسه ایجاد کرد به طوری که صدای گریه بعضی از زندانیان در حین قرائت وصیتنامه شهید در حسینه شهدا طنین انداز شد.

سپس حاج حسین کاجی راوی شهدا، به بیان گوشه ای از ابعاد شخصیتی و زندگی شهید حسین مالکی نژاد پرداخت و بیان داشت: ارتباط این شهید با اهل بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) زبان زد بود، این شهید به نماز مخصوصاً نماز اول وقت خیلی اهتمام داشت و به واسطه خودسازی و توکل و توسل، به مقامی رسید که از روز شهادت خود خبر داشت و به مادر خود تاریخ شهادت خود را گفته بود.

  در ادامه جلسه برادر شهید، علی مالکی نژاد که از مداحان و جانبازان دفاع مقدس است، به بیان خاطراتی از برادر شهید خود پرداخت و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شهید 17 ساله ای که در زندان قم غوغا کرد + عکس

روایت شهید 17 ساله ای که در زندان قم غوغا کرد + عکس