مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-28ورزشي

سامانه هواداری پرسپولیس و استقلال در اوانو راه اندازی شد


سامانه هواداری باشگاه های پرسپولیس و استقلال در اپلیکیشن اوانو راه اندازی شده و هواداران این دو تیم می توانند با انجام تراکنش و بدون پرداخت هزینه اضافه در آن، - از تیم محبوب خود حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، خدمات اپلیکیشن اوانو که محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند است در سه حوزه اپراتوری، مالی و خرید آنلاین طراحی و در ماه های اخیر به واسطه ارائه خدمات کاربردی با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف جامعه روبرو شده است.

سامانه هواداری باشگاه های پرسپولیس و استقلال سرویس جدیدی است که هواداران این دو تیم می توانند با استفاده از اوانو، تیم محبوب خود را حمایت کنند.

هواداران دو تیم مذکور برای پیوستن به این سامانه می توانند با نصب اپلیکیشن اوانو، وارد صفحه هواداری شده و پس از انتخاب تیم محبوب خود به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم حمایت های خود را انجام دهند؛ همچنین مبلغ کل واریز شده به حساب باشگاه محبوب شان هم در لحظه قابل مشاهده است.

حمایتِ بدون هزینه، از تیم محبوب خود یکی از بخش های مهم سامانه هواداری حمایت های هواداران از تیم محبوب خود است که این حمایت بدون هزینه خواهد بود؛ به این صورت که هواداران می توانند با انجام هر تراکنش مانند پرداخت قبوض، خرید بسته های اینترنت - شارژ و استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه هواداری پرسپولیس و استقلال در اوانو راه اندازی شد

سامانه هواداری پرسپولیس و استقلال در اوانو راه اندازی شد