مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-29سياسي

مذاکرات آتی باید برد-برد باشد/ همه تحریم های ایران لغو شود


نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی ها اگر به دنبال از سرگیری مذاکرات هستند، باید با لغو کامل تحریم ها حسن نیت خود را نشان دهند.

- با تاکید بر اینکه غربی ها باید همه تحریم های ضدایرانی را لغو کنند، اظهار کرد: آمریکا و کشورهای غربی تحریم های ظالمانه ای را در همه ابعاد و حوزه های مختلف علیه ایران اعمال کرده اند و آنان اگر به دنبال از سرگیری مذاکرات هستند، باید با لغو کامل تحریم ها حسن نیت خود را نشان دهند.

وی متذکر شد: تعداد تحریم های آمریکا و غربی ها بعد از انعقاد برجام و به خصوص در دوران ریاست جمهوری ترامپ به شدت افزایش یافت و باید همه این تحریم ها به صورت کامل برطرف شود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی درباره سازوکار دولت سیزدهم در مذاکرات هسته ای، گفت: موضع دولت رییسی آن است که ما باید به توانمندی های خودمان تکیه و ایستادگی کنیم و غربی ها باید همه تحریم ها را لغو کنند.

مطهری با بیان اینکه دولت سیزدهم موضع بسیار منطقی و خوبی را اتخاذ کرده است، ادامه داد: مذاکرات فرسایشی فایده ای برای ملت ما ندارد و نباید به مذاکره اینچنینی و فرسایشی تن داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه غربی ها با وقت کشی در مذاکرات به دنبال رسیدن به اهداف خودشان هستند و ما به هیچ وجه نباید در دور جدید مذاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات آتی باید برد-برد باشد/ همه تحریم های ایران لغو شود

مذاکرات آتی باید برد-برد باشد/ همه تحریم های ایران لغو شود