مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-29فرهنگي

درهای «شهرک غزالی» به روی مردم بسته است/11 پروژه در حال ساخت است


شهرک سینمایی غزالی که در سال 1358 با طرح و پیشنهاد مرحوم علی حاتمی ساخته شد، دکور خیابان ها و ساختمان های قدیم تهران را در خود جای داده و محل تصویربرداری بسیاری از فیلم و سریال های ایرانی است.

- درهای شهرک غزالی به روی مردم بسته است/11 پروژه در حال ساخت است شهرک سینمایی غزالی که در سال 1358 با طرح و پیشنهاد مرحوم علی حاتمی ساخته شد، دکور خیابان ها و ساختمان های قدیم تهران را در خود جای داده و محل تصویربرداری بسیاری از فیلم و سریال های ایرانی است.

مدیر شهرک غزالی از ممنوعیت بازدید گردشگران از این شهرک سینمایی در شرایط کرونا خبر داد.

مهدی میرچی ـ مدیر شهرک سینمایی غزالی ـ با اعلام اینکه در حال حاضر درهای شهرک غزالی به روی بازدیدکنندگان بسته است، در این زمینه به ایسنا توضیح داد: به خاطر شرایط کرونا تنها پروژه های تلویزیونی و سینمایی در این شهرک مشغول فعالیت هستند.

میرچی افزود: تعداد افرادی که در پروژه ها مشغول فعالیت هستند، زیاد است و برای صیانت از پروژه هایی که در شهرک غزالی ساخته می شوند، فعلا بازدید گردشگری نداریم؛ زیرا اگر یکی از بازدیدکنندگان ناقل باشد به پروژه ها صدمه وارد می شود.

او تاکید کرد: با وجود اینکه به پروژه های فرهنگی مان خسارت وارد شده است، اما برای صیانت از جان افرادی که مشغول فیلمبرداری هستند فعلا بازدید ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای «شهرک غزالی» به روی مردم بسته است/11 پروژه در حال ساخت است

درهای «شهرک غزالی» به روی مردم بسته است/11 پروژه در حال ساخت است