مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-29سياسي

حرم مطهر شاهچراغ باید به یک مرکز تولید محتوا و دانش دینی تبدیل شود


نخستین نشست هیأت اندیشه ورز حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام روز گذشته به ریاست تولیت این بارگاه منور برگزار شد.

- به گزراش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در این نشست اظهار کرد: هیأت اندیشه ورز حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام پیرو منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به منظور بهره گیری از نظرات متخصصین در حوزه های مختلف شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این هیأت، برنامه ریزی و ارائه راه کارهای عملی و واقع گرایانه به منظور ارتقای جایگاه حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی و یک قطب فرهنگی-مذهبی و انقلابی در کشور است.

  تولیت حرم مطهر گفت: برای دستیابی به این مهم لازم است علاوه بر شکل گیری یک ساختار مطلوب، نقشه راه و یک سند چشم انداز جامع با در نظر گرفتن پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه این بارگاه منور، تدوین شود.

وی افزود: حرم مطهر باید به یک مرکز تولید محتوا و دانش دینی تبدیل شود و برنامه ها و فعالیت های فرهنگی از نظر کمی و کیفی ارتقاء یافته و در سطحی بالا و برای جامعه ی هدفی گسترده، اجرا شود.

کلانتری، بهره گیری از دانش و ظرفیت خدام افتخاری که با اخلاص در راستای تکریم زائران و خدمت به این ضریح پاک نبوی گام برم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم مطهر شاهچراغ باید به یک مرکز تولید محتوا و دانش دینی تبدیل شود

حرم مطهر شاهچراغ باید به یک مرکز تولید محتوا و دانش دینی تبدیل شود