مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-29اقتصادي

آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه مازندران از آذرماه


رییس پلیس راه مازندران از آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه از 20 آذر ماه سال جاری به صورت همزمان در کل کشور در  مازندران خبر داد و گفت: این طرح مانند سنوات گذشته تا 20 اسفند به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نخستین جلسه هم اندیشی و تعاملی پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خصوص برنامه ریزی طرح زمستان سال 1400 برگزار شد.

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در این جلسه، اظهار کرد:  در طرح زمستانی 1400 تعداد 350 راهدار، 25 دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب 33 اکیپ و 22راهدار خانه ثابت و سیار فعال هستند.

یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران نیز در ادامه این جلسه از آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه از 20 آذر ماه سال جاری به صورت همزمان در کل کشور در  مازندران خبر داد و گفت: این طرح مانند سنوات گذشته تا 20 اسفند به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری به ویژه به مناطق کوهستانی مازندران، افزود: رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند لازم است جیره غذایی خشک و پتو به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین رانندگان حتما نسبت به تهیه زنجیر چرخ اقدام کرده و نحوه استفاده از زنجیر چرخ را آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه مازندران از آذرماه

آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه مازندران از آذرماه