مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-29سياسي

جامعه به حسین فهمیده ها نیاز دارد


امام جمعه موقت گرگان گفت با بیان این که وجود حسین فهمیده ها جرات حمله به ایران را گرفته است، گفت: جامعه به حسین فهمیده ها نیاز دارد.

- ، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حسین فهمیده، اظهارکرد: شهید فهمیده و حسین فهمیده ها پرورش یافته در مکتبی هستند که بزرگترین آرمان و آرزویشان شهادت است.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه 600 شهید دانش آموز و فرهنگی در گلستان وجود دارد، گفت: مختص بزرگسالی، متفاوت است و چه بسا نوجوانانی که با همان سن اندک، فهم را به سر منزل مقصود رسانیده اند.

وی با بیان این که ترامپ مدعی شد که 50 نقطه ایران را می زند اما حتی نتوانست یک نقطه را هدف قرار دهد، ادامه داد: وجود همین حسین فهمیده ها در کشور سبب شده تا آمریکا جرات حمله به ایران را نداشته باشد.

برقرار با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر که در نهایت شهادت را از خداوند می خواهد، اضافه کرد: این حسین فهمیده ها ادامه دهنده همان راه و مسیر هستند.

امام جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم اشاره کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا با معرفت بارگاه محور حضرت معصومه (س) را زیارت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه به حسین فهمیده ها نیاز دارد

جامعه به حسین فهمیده ها نیاز دارد