مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-29ورزشي

ماجرای خبر ازدواج حسن یزدانی و عجله هادی عامل


یکی از سوژه های اصلی و پربازدید شبکه های اجتماعی در روزهای اخیر ماجرای برهم خوردن ازدواج حسن یزدانی بوده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبر ورزشی نوشت: مراسمی که برای تقدیر از قهرمانان کشتی جهان در یکی از پاساژهای تهران برگزار شد، آرش ظلی پور همکاری قدیمی خبرورزشی و مجری شناخته شده تلویزیونی با سئوالی درباره ازدواج حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را غافلگیر کرد! یزدانی که اصولا ورزشکار کم صحبت و مأخوذ به حیایی است در جواب به پرسش مجری مراسم با خجالت گفت: یک چیزهایی بوده اما هنوز قسمت نبوده و.

آرش ظلی پور هم ادامه داد که هادی عامل گزارشگر مسابقات کشتی قضیه ازدواج را گفته و نکند جواب منفی داده اند یا اینکه خودت جواب منفی دادی که.

پهلوان جویباری که خیلی خجالتی است بعد از آن خندید و ترجیح داد دیگر ادامه ندهد تا شایعات مبنی بر برهم خوردن نامزدی حسن یزدانی قوت بگیرد.

اما یک منبع مطلع و نزدیک به حسن یزدانی به ما خبر داد: نامزدی حسن یزدانی به هم نخورده است.

نه دختر خانم مورد علاقه یزدانی جواب رد داده و نه خانواده اش.

خود این قهرمان هم پشیمان نشده است منتهای مراتب مشکل اصلی این بود که هادی عامل این خبر را زود لو داد! حسن یزدانی و نامزدش قرار نبود به این زودی ازدواج کنند و این موضوع به زمان دیگری موکول شده اما گزارشگر معروف کشتی جوری صحبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خبر ازدواج حسن یزدانی و عجله هادی عامل

ماجرای خبر ازدواج حسن یزدانی و عجله هادی عامل