مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 16:402021-10-29بين الملل

جزییات مذاکرات هسته ای باقری در روسیه


تهران و مسکو بر اساس منافع مشترک و اصول و قواعد بین المللی به همکاری سازنده ادامه می دهند و هر دو کشور با اقدامات یکجانبه و غیرقانونی مخالف هستند.

- در ادامه رایزنی های چند روز اخیر علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان برای ارائه دیدگاههای تهران به کشورهای گروه 1+4 در مورد مذاکرات آتی وین که امروز در مسکو ادامه یافت، سرگیی ریابکوف همتای روس وی و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه بر لغو تحریم های ضدایرانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجمعه شب ایرنا، دیدار باقری و هیات همراه با سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه برای اشتراک دیدگاه ها در مورد مذاکرات لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران که قرار است در وین انجام شود برگزار شد و طرفین درباره امکان لغو تحریم ها گفت و گو کرده و برای ادامه همکاری ها توافق کردند.

معاونان وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در پایان این مذاکرات نتیجه گفت و گوهای طولانی امروز خود را مثبت و رضایت بخش اعلام کردند .

ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه و مذاکره کننده ارشد توافق هسته ای با بیان اینکه مسکو دغدغه های تهران برای از سرگیری گفت و گوها با کشورهای گروه 1+4 را درک می کند، افزود: تحریم های غیرقانونی علیه ایران از نظر مسکو غیرقابل پذیرش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مذاکرات هسته ای باقری در روسیه

جزییات مذاکرات هسته ای باقری در روسیه