مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-29بين الملل

آسیب دیدن ده ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به قدس و کرانه باختری


قدس و مناطقی از کرانه باختری امروز نیز صحنه حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینی ها و زخمی و بازداشت شدن شماری از آنها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قدس و مناطقی از کرانه باختری امروز شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم ، نیروهای اشغالگر ظهر امروز مانع ورود خانواده های درگذشتگان مدفون در آرامستان الیوسفیه در همجواری مسجد الاقصی شدند و به سمت آنها بمب صوتی شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی در راستای یهودی سازی قدس چند روزی است که با وجود اعتراض گسترده اهالی قدس مشغول خاکبرداری از آرامستان الیوسفیه است که هر روز هم به درگیری با شهروندان فلسطینی منجر می شود که با تجمع در مقابل در آرامستان مانع ورود نیروهای صهیونیستی می شود.

منابع محلی گفتند، در حمله نظامیان صهیونیست به تجمع امروز شهروندان فلسطینی مقابل آرامستان الیوسفیه دو جوان فلسطینی بازداشت و چند نفر دیگر مصدوم شدند.

در شهر الخلیل در کرانه باختری نیز نظامیان صهیونیستی بعد از ظهر امروز در منطقه راس الجوره در ورودی شمالی این کشور با شهروندان فلسطینی درگیر شدند.

در این درگیری ها، زید الجنیدی جوان 20 ساله فلسطینی نیز توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب دیدن ده ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به قدس و کرانه باختری

آسیب دیدن ده ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به قدس و کرانه باختری