مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 18:302021-10-29فرهنگي

وقتی تئاتر با ذات کودکان مریوانی عجین می شود


دریا زمین ماهی ها نمایشی بود در جایی متفاوت در شهرکی بە نام کانی دینار و بین مردم محلی مریوان و گروهش معتقد بودند نمایش باید در دل مردم اجرا شود و همە مردم باید از آن بهرە ببرند، - ایسنا/کردستان "دریا زمین ماهی ها" نمایشی بود در جایی متفاوت در شهرکی بە نام کانی دینار و بین مردم محلی مریوان و گروهش معتقد بودند نمایش باید در دل مردم اجرا شود و همە مردم باید از آن بهرە ببرند، زیرا این نمایش ها برای مردم تهیە شدە است.

انتخاب شهرک کانی دینار، انتخاب مناسبی بود تا مردمی کە امکان آمدن بە پارک های سطح شهر را نداشتند از این موهبت بهرە مند شوند.

مردم از هر کوچە و محلەای آمدە بودند تا شاهد برگزاری نمایش عروسکی دریا زمین ماهی ها و نمایش از همەجا بی خبر باشند.

شوق و نشاط کودکان مریوان از تماشای نمایش ها بە راستی دیدنی است، همزاد پنداری با عروسک های غول پیکر و انجام همزمان حرکات موزون با بازیگران نشان از علاقە آن ها بە تئاتر خیابانی است و می توان از نگاە پر شور و شوق آن ها آیندەای روشن را ترسیم کرد.

در همە نمایش ها کودکان جزء جدانشدنی این نمایش ها بودند، کودکانی کە بدون داشتن هیچ نقش و آموزشی و در قالب تماشاچی حرکاتی نمایشی از خود نشان می دادند کە نشان از شکل گیری استعدادی نو در آن ها بود، استعدادی در زمینە تئاتر! نمایش عروسکی دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تئاتر با ذات کودکان مریوانی عجین می شود

وقتی تئاتر با ذات کودکان مریوانی عجین می شود