مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 21:352021-10-29اجتماعي

آغاز فعالیت حضوری 28 کارگاه کانون پرورش فکری در ایلام


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از آغاز فعالیت حضوری 28 کارگاه در استان خبر داد.

- محمدرضا رستم پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از این که از مهر امسال مراکز کانون ایلام هم زمان با کشور فعالیت های حضوری خود را ازسر گرفتند،28 کارگاه تخصصی و شهریه ای نیز در آبان ماه جاری امکان حضوری شدن یافتتد.

وی با بیان اینکه فعالیت های مجازی و کارگاههای مجازی برای آن دسته از کودکانی که امکان حضور در مراکز را ندارند همچنان فراهم است، تصریح کرد: کارگاههای تخصصی و عمومی برای علاقه مندان در فصل پاییز به صورت حضوری برگزار می شوند.

این در حالی است که هم زمان به صورت حضوری برای کودکان ونوجوانان حضور یافته برگزار خواهند شد و به صورت برخط (آنلاین) نیز برای کسانی که در خانه حضور دارند اجرا می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسالت تصریح کرد: در فصل جاری پاییز کانون ایلام تعداد 36 کارگاه تخصصی فراخوان داد که 28 کارگاه آن امکان برگزاری پیدا کرده اند و از 7 آبان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو رستم پور ادامه داد:مرکز فرهنگی،هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت حضوری 28 کارگاه کانون پرورش فکری در ایلام

آغاز فعالیت حضوری 28 کارگاه کانون پرورش فکری در ایلام