مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-30اقتصادي

ظرفیت شبکه دیتا در سنندج به میزان 10 برابر افزایش یافت


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای برنامه های توسعه زیر ساخت شبکه دیتا و اینترنت در مراکز شهری استان گفت: ظرفیت شبکه دیتا مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج به میزان 10 برابر افزایش یافت.

- آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت مرکز شهید رشیدی نیا و پوشش بخشهای مهم مسکونی و اداری در این حوزه و همچنین نقش مهم خدمات مبتنی بر دیتا به لحاظ کمی و کیفی نسبت به توسعه زیرساخت شبکه دیتا اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی آنان صورت گرفته است اظهارداشت: ظرفیت شبکه دیتا و اینترنت مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج از 1G به 10G معادل 10000 مگ ارتقا یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان،با اعلام اینکه اجرای هر پروژه و عملیات مخابراتی توسعه و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات و سرویس های مخابراتی را به دنبال دارد خاطر نشان ساخت: اجرای پروژه مذکور نیز افزایش 10برابری ظرفیت شبکه دیتا در مرکز شهید رشیدی نیا واقع در شهرستان سنندج را فراهم آورده است.

نیاز روز افزون شهروندان ومشتریان به بسترهای دیتا و اینترنت پرسرعت مخابرات را یادآور شد و تصریح کرد: در عصر حاضر که اکثر فعالیت ها ،امورات مردم و آموزش ها در بسترهای آنلاین و در درگاههای غیر حضوری انجام می شود، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شبکه دیتا در سنندج به میزان 10 برابر افزایش یافت

ظرفیت شبکه دیتا در سنندج به میزان 10 برابر افزایش یافت