مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-30سياسي

سهم سرانه سلامت کشور پایین است


رییس سازمان بازرسی کل کشور پایین بودن سهم سرانه سلامت از درآمد ناخالص ملی را یکی از آسیب های کلان حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: چیزی حدود 8 درصد از درآمد ناخالص ملی به بهداشت و درمان و سلامت اختصاص پیدا می کند درحالی که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته .

- رییس سازمان بازرسی کل کشور پایین بودن سهم سرانه سلامت از درآمد ناخالص ملی را یکی از آسیب های کلان حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: چیزی حدود 8 درصد از درآمد ناخالص ملی به بهداشت و درمان و سلامت اختصاص پیدا می کند درحالی که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته بین 10 الی 12 درصد درآمد ناخالص ملی به بحث سلامت اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در دیدار با وزیر بهداشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: نیروی انسانی به ویژه مدیران دستگاه های اجرایی سرمایه های نظام هستند و باید از آن ها صیانت کرد.

یکی از راه های صیانت از این سرمایه عظیم و ملی، آگاهی بخشی، هشدار و تعامل و ارتباط به منظور پیشگیری از تصمیم نابجا یا کمک کردن به مجموعه دستگاه اجرایی در جهت حسن جریان امور و حسن مدیریت و انجام مأموریت های قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم سرانه سلامت کشور پایین است

سهم سرانه سلامت کشور پایین است