مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-30پزشكي

پوشش واکسیناسیون در خاش بیش از 40 درصد رسیده است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان سیستان و بلوچستان گفت: در طول مدت بیش از 7ماهه اجرای طرح واکسیناسیون کرونا بالغ بر 80هزار و 500دوز واکسن به رده های سنی بالای 12سال در خاش و تفتان تلقیح شده و پوشش واکسیناسیون این جمعیت به بیش از 40درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر رضا کرد افزود: در شهرستان خاش و تفتان از ابتدای شروع بیماری کرونا تا امروز تعداد 5669 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه تعداد182 نفر از همشهریان ما نیز جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: بارها توسط ستاد مقابله با کرونا تأکید شد کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش پوشش واکسیناسیون کرونا، بسترساز موج جدید بیماری و طغیان کرونا خواهد بود.

وی ادامه داد: طغیان اخیر کرونا در منطقه ده رییس به دلیل پوشش پایین واکسیناسیون اهالی این منطقه و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و شرکت در 4 عروسی پی در پی در دو هفته قبل شروع شده و تاکنون با بیماریابی فعال انجام شده، تعداد مبتلایان به 63 نفر رسیده و وجه مشترک کلیه بیماران روستای چگرد شرکت در مراسم عروسی مشترک بوده است.

مدیر بهداشت خاش اظهار کرد:تجربیات و دستاوردهای ستاد مقابله با کرونای شهرستان در طغیان های قبلی نجف آباد و نوک آباد به ویژه بهره گیری از مشارکت دستگاههای ذیربط و اقدامات مداخله ای تیم واکنش سریع، تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش واکسیناسیون در خاش بیش از 40 درصد رسیده است

پوشش واکسیناسیون در خاش بیش از 40 درصد رسیده است