مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-30سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی و بومی توسط شهرداری ساری در هفته مازندران


اجرای برنامه های فرهنگی و بومی توسط شهرداری در هفته مازندران دروازه ورود شهر ساری به میزبانی رویداد گردشگری 2022 است.

- ایسنا/مازندران شهردار ساری گفت:اجرای برنامه های فرهنگی و بومی توسط شهرداری در هفته مازندران دروازه ورود شهر ساری به میزبانی رویداد گردشگری 2022 است.

جواد طالبی در جلسه گرامیداشت هفته مازندران که با حضور سید افشین راسخ عضو شورای اسلامی شهر ساری، حمیدی معاون خدمات شهری و جمعی از چهره های فرهنگی در محل شهرداری ساری برگزار شد، به 13 تا 20 آبان ماه هفته مازندران اشاره کرد و گفت: آداب و سنت کهن بخشی از شناسنامه هر منطقه به شمار می رود و این هفته فرصت مهم برای احیای آیین و فرهنگ مرکز استان است.

وی بابیان اینکه در این هفته می توان با استفاده از ظرفیت کارشناسان و متخصصان حوزه فرهنگی، آداب و فرهنگ مردم این دیار را احیا و به عموم معرفی کرد، افزود: برپایی برنامه های فرهنگی ضروری ترین اقدام برای حفاظت از میراث، آداب، رسوم و فرهنگ هر منطقه است و مهم تر از همه بیشترین نقش را در انسجام و پیوستگی اجتماعی بر عهده دارد.

شهردار ساری گفت: ایجاد فضای خدمت به مردم و فراهم ساختن همدلی و نشاط میان شهروندان از فرصت های مهم این هفته استو با اجرای برنامه های مفرح می توان زمینه ایجاد شادی را در دل شهروندان فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی و بومی توسط شهرداری ساری در هفته مازندران

اجرای برنامه های فرهنگی و بومی توسط شهرداری ساری در هفته مازندران