مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-30ورزشي

خانه به دوشی ملوان و شهرداری آستارا به پایان می رسد؟


از هفته ابتدایی لیگ دسته یک فوتبال تاکنون نمایندگان گیلانی در رشت و استادیوم سردار جنگل در مقابل حریفان به میدان می روند و امکان برگزاری مسابقات در استادیوم خانگی شان را ندارد.

- واقع در روستای فلکده، دهستان لاکان، بخش مرکزی واقع در شهرستان رشت (در حومه شهر رشت و خارج از محدوده شهری) قرار دارد که این ورزشگاه بخشی از پروژه نیمه کاره دهکده المپیک رشت است.

  میثم شاهین مدیر رسانه ای ملوان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آماده سازی زمین تختی انزلی اظهار کرد: پس از پایان فصل گذشته، با هماهنگی که بین مدیریت و کادر فنی باشگاه انجام گرفت آقایان زارع، پژمان نوری و اشکان پور رشید عزیز، قرار بر این شد که زمین استادیوم انزلی مورد بهسازی قرار بگیرد به همین دلیل کارهای اولیه اش انجام و استارت بهسازی زمین زده شد.

وی با اشاره استفاده از سردار جنگل رشت به عنوان استادیوم خانگی افزود: ما به ناچار باید احتمالاً سه بازی آینده در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبانی کنیم و  امیدواریم بیشتر از این نشود البته همیشه رشتی های عزیز میزبان خیلی خوبی برای باشگاه ملوان بودند و در واقع ما ناراحت نیستیم که اینجا به میدان می رویم چون همیشه نتایج خوبی در این زمین گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه به دوشی ملوان و شهرداری آستارا به پایان می رسد؟

خانه به دوشی ملوان و شهرداری آستارا به پایان می رسد؟