مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-30اجتماعي

چه زمانی در چهارمحال و بختیاری منتظر بارش موثر باشیم؟


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه در حال حاضر پیش بینی در خصوص وقوع بارش های موثر در استان وجود ندارد، البته چهارشنبه هفته جاری در اثر نفوذ یک سامانه بارشی، - انتظار بارش های خفیف باران در بخش هایی از استان وجود دارد، همچنین طی روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه هفته آینده وقوع بارش پیش بینی می شود که در حال حاضر موثر بودن این بارش ها مشخص نیست.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طی روزهای گذشته در اثر فعالیت سامانه بارشی در سطح استان در ایستگاه کوهرنگ حدود سه میلی متر بارش باران ثبت شده است، در سایر مناطق استان مانند شهرکرد نیز بارش هایی رخ داد، اما به دلیل اینکه این بارش ها بسیار خفیف بود به ثبت نرسیده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: این موج بارشی تا عصر امروز در استان فعال است و موجب افزایش سرعت وزش باد می شود، این سامانه از اواخر وقت امروز از سطح استان خارج شده و در روزهای آینده نیز کاهش نسبی دما در استان پیش بینی می شود، اما این کاهش دما محسوس نیست و دمای هوای استان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا نمی کند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود در هفته آینده دمای هوا در چهارمحال و بختیاری به طور محسوس کاهش پیدا کند، اما در هفته جاری احتمال وقوع کاهش دمای جزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی در چهارمحال و بختیاری منتظر بارش موثر باشیم؟

چه زمانی در چهارمحال و بختیاری منتظر بارش موثر باشیم؟