مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-30دانش

ارتقای شناخت دانشجویان نسبت به مسائل سیاسی از برنامه های مهم وزارت علوم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در رابطه با برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی فعالیت تشکل های دانشجویی، - وزیر علوم گفت: ارتقای شناخت دانشجویان از مسائل سیاسی جزو برنامه های وزارت علوم است و یکی از مجموعه هایی که می تواند در این زمینه موثر عمل کند، تشکل های دانشجویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در رابطه با برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی فعالیت تشکل های دانشجویی، اظهار داشت: شرایطی را ایجاد می کنیم که دانشجویان بتوانند شور و نشاط سیاسی خود را داشته باشند و میزان فهم خود را از مسائل سیاسی ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه تشکل های دانشجویی محل فراگیری تعاملات سیاسی است، افزود: آموزش مفاهیم سیاسی و رشد فهم سیاسی دانشجویان جزو مهمترین برنامه های وزارت علوم است؛ چراکه محیط دانشگاه باید به یک محیط پرنشاط تبدیل شود.

زلفی گل اظهار داشت: علاوه بر یادگیری و ارتقای دانش سیاسی، دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور در تشکل های دانشجویی، مدیریت را در دوران تحصیل دانشگاهی خود تجربه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شناخت دانشجویان نسبت به مسائل سیاسی از برنامه های مهم وزارت علوم است

ارتقای شناخت دانشجویان نسبت به مسائل سیاسی از برنامه های مهم وزارت علوم است