مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-30اقتصادي

امسال 279 پرونده تخلف توزیع سیمان در آذربایجان شرقی تشکیل شد


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از انجام یک هزار و 366 فقره بازرسی و تشکیل 279 پرونده تخلف در زمینه توزیع سیمان به ارزش 188 میلیارد ریال در نیمه نخست امسال خبرداد.

- ، یوسف پایدار روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اولویت های ابلاغی کارگروه تنظیم بازار کشور بر نظارت بیشتر و تداوم بازرسی های هوشمند در حوزه مصالح ساختمانی و اطلاع رسانی در مورد لزوم ثبت نام فعالان مرتبط با کالاهای مشمول ثبت در سامانه های جامع انبارها و تجارت، اظهار کرد: اطلاع رسانی های لازم به فروشندگان سیمان به منظور ثبت نام و ثبت اطلاعات در سامانه های جامع تجارت و انبارها و مراکز نگهداری کالا ابلاغ شده است.

وی افزود: با تمهیدات پیش بینی و اجرا شده تا پنجم آبان ماه سال جاری، یکهزار و 553 واحد در سطح استان دارای کد نقش عمران و ساختمان در سامانه جامع تجارت هستند و میزان شفافیت تجاری در این زمینه 74 درصد است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی ادامه داد: در جریان شدت یافتن اقدامات نظارتی بر حوزه مصالح ساختمانی یکی از واحدهای عمده فروشی به دلیل عرضه خارج از شبکه 297 تن سیمان، مشمول تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش تقریبی 995 میلیون ریال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 279 پرونده تخلف توزیع سیمان در آذربایجان شرقی تشکیل شد

امسال 279 پرونده تخلف توزیع سیمان در آذربایجان شرقی تشکیل شد