مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-30سياسي

ضرورت نهادینه کردن نقش مردم در حوزه مدیریت شهری


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد بر اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی و ضرورت نهادینه کردن نقش مردم در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد.

- محمدرضا عظیمی زاده در نشست با شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز گفت: هم افزایی بین شهرداری های استان هدف و رسالت اصلی سازمان است و این رویکرد در حوزه های مختلف ازجمله عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پیگیری می شود.

وی افزود: رسالت دیگر سازمان همیاری شهرداری های استان ایجاد همکاری های مشترک برای توسعه متوازن شهرهای استان یزد به منظور ارزش افزایش سهام شهرداری هاست.

عظیمی زاده بر اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی در قانون اساسی و ضرورت نهادینه کردن نقش مردم در حوزه مدیریت شهری نیز تاکید کرد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مهریز در حوزه شهری پیشرفت و توسعه مطلوبی داشته و امیدواریم با اجرای پروژه های هشت بهشت و آسفالت بافت بازآفرینی شهر مهریز توسط سازمان همیاری شهرداری های استان زمینه های گردشگری در این شهر توسعه یابد و موجب رضایتمندی و خرسندی بیشتر شهروندان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری استان، حمیدرضا زارع بیدکی شهردار مهریز نیز در این نشست با بیان این که نباید فعالیت های سازمان همیاری شهرداریهای استان صرفاً م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نهادینه کردن نقش مردم در حوزه مدیریت شهری

ضرورت نهادینه کردن نقش مردم در حوزه مدیریت شهری