مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-30سياسي

جنگ تمام شد اما توطئه های دشمن تمام شدنی نیست


جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: جنگ تمام شد و شهدای فراوانی را تقدیم کردیم اما توطئه دشمن تمام شدنی نیست و نباید فکر کنیم با اتمام هشت سال جنگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار نعمت الله باقری، جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز در غبارروبی مزار شهدا که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی انجام شد اظهار کرد: ما بیش از 36 هزار شهید دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردیم تا این خاک زنده بماند و به دست بیگانه نیفتد.

وی افزود: ما در جنگ، شهدای دانش آموز شاخصی از جمله شهید فهمیده، محمدی، خیام و دیگر شهدا را داریم.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: جنگ تمام شد و شهدای فراوانی را تقدیم کردیم اما توطئه دشمن تمام شدنی نیست و نباید فکر کنیم با اتمام هشت سال جنگ، توطئه دشمن نیز تمام شده است.

وی افزود: توطئه های دشمن از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه دار است اما این توطئه ها در هر برهه ای از زمان به شکل خاص خودش بر علیه جمهوری اسلامی ایران پیاده سازی شده است.

باقری بیان کرد: ما نباید به این فکر باشیم که آمریکا و ابرقدرت های شرق و غرب یک روز دست از توطئه بر علیه ایران بردارند چرا که در حال حاضر آنچه در دستورکار دشمن قرار گرفته، جنگ نرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تمام شد اما توطئه های دشمن تمام شدنی نیست

جنگ تمام شد اما توطئه های دشمن تمام شدنی نیست