مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-30پزشكي

تعطیلی یک مرکز غیرمجاز کاشت مو در شیراز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تعطیلی یک مرکز غیرمجاز زیبایی، لاغری و کاشت مو در این شهر خبر داد و تاکید کرد: مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی، - علاوه بر مجوزهای قانونی باید تابلوی معتبر نیز داشته باشند.

اورنگ ایلامی گفت: یک مرکز زیبایی، لاغری و کاشت مو در شیراز، با پیگیری کارشناسان نظارت بر درمان و کارشناسان کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعطیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، او افزود: در پی بازدیدهای مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و کارشناسان کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه از مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی زیبایی، پس از تایید تخلف در یک مرکز زیبایی، لاغری و کاشت مو در شیراز، به دستور مقام قضایی مرکز یاد شده تعطیل و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: انجام تمامی خدمات پزشکی در مراکز غیردرمانی، غیرقانونی است و مراجعه به این مراکز، می تواند با خطرات و پیامدهای جبران ناپذیری همراه باشد.

ایلامی با تاکید بر اینکه تمام مکان های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند، نسبت به پیامدهای مراجعه به مراکز فاقد مجوز و تابلو برای سلامت افراد هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک مرکز غیرمجاز کاشت مو در شیراز

تعطیلی یک مرکز غیرمجاز کاشت مو در شیراز