مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-30اقتصادي

هزینه تولید بالا رفته، دولت مانع تغییر قیمت نشود


ثقفی با بیان اینکه مشکلات تولید باعث شده تولیدکننده توان رقابتی خود را از دست بدهد، می گوید: به اعتقاد من حداقل دولت باید در تامین مواد اولیه داخلی حمایت لازم را از تولیدکننده داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به نقل از شرکت مادیران، بابک ثقفی مدیر عامل صنایع مادیران با اشاره به اینکه امسال سال ویژه ای برای تولیدکنندگان بود، اظهار کرد: از ابتدای سال تولیدکننده با افزایش هزینه های مالی قابل توجهی روبرو شد به نحوی که خود واحد تولیدی ما ظرف چند روز شاهد رشد 50 درصدی هزینه ها بود که همین امر اثرات قابل توجهی را بر روند تولید ما گذاشت.

وی با اعلام اینکه علاوه بر افزایش هزینه های تولید کاهش قدرت خرید مردم نیز به وجود آمده است، گفت: متأسفانه در این شرایط دولت به جای حمایت از تولیدکننده مدام مانع تغییرات قیمتی کالا می شود این درحالی است که مواد اولیه تولید از کشور چین آمده و هزینه های زیادی را به تولیدکننده تحمیل می کند.

این تولیدکننده با تاکید بر اینکه چین از شرایط تحریمی کشور استفاده کرده و افزایش هزینه ها را برای در مواد اولیه اعمال کرده است، گفت: تولیدکننده امروز باید هزینه های سنگینی را برای خرید مواد اولیه بدهد از آن طرف دولت می گوید نباید افزایش قیمت ها را اعمال کند، این تولیدکننده است که امروز تحت فشار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تولید بالا رفته، دولت مانع تغییر قیمت نشود

هزینه تولید بالا رفته، دولت مانع تغییر قیمت نشود