مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-30سياسي

حمله سایبری به پمپ بنزین ها را پیش بینی کرده بودیم/ رسانه مکمل پدافند غیرعامل


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: حمله سایبری به پمپ بنزین ها را پیش بینی کرده بودیم و تیم های پدافندغیرعامل نیز در شرکت پخش فراورده های نفتی استان مستقر شده بود.

- ، محمدباقر آقایی ظهر امروز شنبه در نشست خبری هفته پدافند غیرعامل در تبریز گفت: احتمال می دادیم پمپ بنزین ها و شرکت پخش فراورده های نفتی مورد تهدید سایبری قرار گیرد و تهدیدات این حوزه را رصد و پایش کرده بودیم.

وی ادامه داد: دو بار نیز تیم تخصصی پدافند سایبری در شرکت پخش فراورده های نفتی استان حضور یافته بود و پیش بینی این اتفاق را می کردیم و به دنبال برگزاری مانور در پمپ بنزین ها بودیم که این اتفاق افتاد.

آقایی با بیان اینکه تا زمانی که دشمن وجود دارد تهدیدها نیز وجود خواهد داشت، افزود: تهدیدها دائماً در حال دگرگونی هستند و باید جنس، ابعاد و شکل تهدید و درصد وقوع تهدید را بررسی و شناسایی کرده و برای هر نوع تهدید نیز یک سناریو و یک طرح مقابله آماده کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی سپس با تاکید بر ضرورت ورود جدی شهرداری ها به موضوع پدافند غیرعامل ابراز داشت: شهرها در معرض تهدیدهای مختلف هستند و باید در شهرها این موضوعات مورد تاکید قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری به پمپ بنزین ها را پیش بینی کرده بودیم/ رسانه مکمل پدافند غیرعامل

حمله سایبری به پمپ بنزین ها را پیش بینی کرده بودیم/ رسانه مکمل پدافند غیرعامل