مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-30سياسي

رشد 4 برابری شرکت های دانش بنیان نسبت به دو سال گذشته


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: در شش ماهه اول سال، چهار برابر نسبت به دو سال گذشته شرکت های دانش بنیان رشد داشته است و این نشان دهنده این است که حرکت ها در زمینه تولید شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم 13 آبان در شهرک صنعتی خیرآباد، اظهار کرد: امروز تولید باعث عزت و سربلندی کشور شده است، امروز نماد رشد داشته است و این نشان دهنده این است که حرکت ها در زمینه تولید شروع شده است.

کارخانه داری که یک نیروی کار اضافه کند و کارخانه خودش را سرپا نگه دارد درحال جنگیدن است حجت الاسلام جعفز طزری امام جمعه خیرآباد ورامین در ادامه این مراسم بیان کرد: سه مناسبت در 13 آبان قرار دارد یکی تبعید امام(ره)، به شهادت رساندن شهید محمد حسین فهمیده و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اگر نگاهی به این سه مورد بیاندازیم، رد پای آمریکای جنایتکار موج می زند.

وی گفت: یک روزی اعلام کردند روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار است و مخصوص کشور ما بود و کسی حق نداشت در آن زمان مرگ بر آمریکا بگوید اما امروز به برکت این ایام الله ها کار به جایی رسیده که باید بگوییم روزر جهانی 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، چون دیگر تنها نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4 برابری شرکت های دانش بنیان نسبت به دو سال گذشته

رشد 4 برابری شرکت های دانش بنیان نسبت به دو سال گذشته