مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-30اقتصادي

بیش از 6 هزار میلیارد تومان کالا در انبارهای سازمان تملیکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش تفریغ بودجه سال 99 و طبق بررسی های دیوان محاسبات، به استناد ماده (8) قانون تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، - طبق بررسی های دیوان محاسبات، ارزش کالا های موجود در انبار های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان سال 1399 بیش از 6 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش تفریغ بودجه سال 99 و طبق بررسی های دیوان محاسبات، به استناد ماده (8) قانون تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سازمان مکلف است ظرف مدت یکسال از تاریخ تحویل اموال، نسبت به فروش آن ها اقدام کند و مدت مذکور با تصویب مجمع عمومی تا یکسال دیگر قابل تمدید خواهد بود.

اما سابقه ماندگاری برخی از کالا ها به بیش از دو دهه می رسد که از عوامل ایجاد فاصله زمانی بین زمان تحویل کالا به سازمان اموال تملیکی تا فروش آن، می توان به طولانی شدن اخذ مجوزات مربوطه از جمله اخذ حکم قطعیت کالا های قاچاق از سازمان استاندارد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و .

اشاره کرد.

بررسی ها نشان می دهد که ارزش کالا های موجود در انبار های سازمان در پایان سال 1399 بیش از 6 هزار و 320 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 هزار میلیارد تومان کالا در انبارهای سازمان تملیکی

بیش از 6 هزار میلیارد تومان کالا در انبارهای سازمان تملیکی