مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-30سياسي

هیچ فستیوالی به اندازه تئاتر خیابانی مریوان نهادینه نشده است


داور پانزدهمین جشنواره بین المللی مریوان گفت: مریوان نمونه مهمی در ایران و جهان است که آدم های این شهر ارتباط تعاملی با تئاتر پیدا کرده و بخشی از زندگی آنها شده است و شاید کمتر فستیوالی در ایران موفق شده چنین نهادینه شود.

- سعید اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شاید اولین رخداد حضوری بعد از دو سال اجرای برنامه های غیرحضوری جشنواره های تئاتر در شرایط کرونایی در کشور است.

وی خاطرنشا ن کرد: تجربه ای که به نظر بنده هم امیدوارکننده و هم پرخطر است، چرا که در حال حاضر به خاطر نوع برخورد مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در عین حال هم امید می دهد که ارتباط مردم با تئاتر قطع نشده و مردم مریوان همچنان مثل گذشته یکی از الگوهای بی نظیر در ارتباط اجتماعی تئاتر در ایران است.

داور پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان افزود: تئاتر در مریوان برخلاف جاهای دیگر که رغبتی به هنر تئاتر ندارند یک موضوع نهادینه شده است به ویژه کارهایی که در فضای باز اجرا می شود.

وی تصریح کرد: معتقدم نتیجه برگزاری این جشنواره در این شرایط می تواند راهی برای ادامه فعالیت های هنری باز کند و یا اینکه این نوع مواجهه مردم و رعایت نکردن پروتکل ها موجب شود که رخدادهای حضوری دیگر برگزار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فستیوالی به اندازه تئاتر خیابانی مریوان نهادینه نشده است

هیچ فستیوالی به اندازه تئاتر خیابانی مریوان نهادینه نشده است