مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-30اقتصادي

چند نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟


باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یک مقام مسئول نوشت: تاکنون 580 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و همزمان با ثبت نام پالایش انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا به امروز 580 هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: از 28 مهر ماه که ثبت نام برای متقاضیان در این طرح آغاز شده تاکنون 580 هزار نفر ثبت نام کردند و این ثبت نام همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: همزمان با ثبت نام متقاضیان پالایش و بررسی ها انجام شده و در صورت واجد شرایط بودن از طریق پیامک به آن ها اعلام می شود.

محمود زاده با بیان اینکه فرم ج متقاضیان باید حتما سبز باشد، اظهار کرد: عدم استفاده از تسهیلات یارانه ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم ج ، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن هم همانند سایر طرح ها اعتبارات و تامین مالی از دو طریق انجام می شود، به طوری که بخشی از اعتبارات و منابع مالی از طریق آورده متقاضیان و بخشی هم از طریق تسهیلات است که تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟

چند نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟