مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-30سياسي

دیدار حضوری رییس دیوان عدالت اداری با مردم خوزستان


رییس دیوان عدالت اداری در حاشیه سفر یک روزه رییس قوه قضاییه به خوزستان با مردم این استان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری در حاشیه سفر رییس قوه قضاییه به استان خوزستان با حضور در مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز میزبان تعدادی زیادی از مردم استان بود و به صورت حضوری، مسائل و مشکلات مطرح شده را بررسی کرد.

رییس دیوان عدالت اداری در گفت وگوی چهره به چهره و مستقیم، پس از آگاهی از مشکلات، پیشنهادها و طرح های ملاقات کنندگان، دستور رسیدگی مستقیم تعداد زیادی از آن ها را به معاونان دیوان داد و برخی دیگر را به مسئولین مربوطه استانی به جهت حل مشکلات ارجاع داد.

مظفری در ادامه این سفر یک روزه بعد از دیدار مردمی، در ساختمان آموزش و پرورش استان خوزستان به صورت جداگانه میزبان روسای دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، آب و برق منطقه ای، دانشگاه علوم پزشکی، شهردار و اعضای شورای شهر بود و با آنها دیدار و گفتگو کرد.

رییس دیوان عدالت اداری در این نشست ها با تاکید به اینکه اگر آرای وحدت رویه در دستگاه های اجرایی ملاک عمل قرار گیرد، شاهد کاهش ورودی پرونده ها به دیوان عدالت اداری هستیم، گفت: احکام صادره از سوی دیوان عدالت اداری برای کلیه دستگاه های اجرایی ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار حضوری رییس دیوان عدالت اداری با مردم خوزستان

دیدار حضوری رییس دیوان عدالت اداری با مردم خوزستان