مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:102021-10-30بين الملل

تحرکات جدید آمریکا برای کمک به عربستان و کُند کردن آزادی مأرب یمن


مقامات سعودی بار دیگر به زعم خود تنها راه جلوگیری از آزادی شهر مأرب را استمداد از ارتش آمریکا دیده و تمامی تلاش خود را برای ورود این کشور به خط درگیری ها به کار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عملیات آزادسازی مأرب به نقطه عطف جنگ از آزادی مرکز استان فزونی یافته است، چرا که با سقوط مأرب اولین خط دفاعی از منافع آن ها در این استان و استان های جنوبی نیز سقوط می کند و از این رو نشانه های مبنی بر آمادگی آمریکا برای ورود مستقیم به خط درگیری ها خود را بروز داده است تا به اصطلاح مانع سقوط دولت مشروع شود.

در این راستا روزنامه الاخبار چاپ بیروت، در گزارشی به نقل از منابع مختلف نوشت که افسران آمریکایی و سعودی چندی پیش با تعدادی از فرماندهان میدانی نیروهای همسو در منطقه عملیاتی یکم و سران حزب اخوانی اصلاح در حضرموت دیدار کرده و توافق شده است که بخشی از تروریست های القاعده برای جنگ در جنوب شهر مأرب اعزام شوند.

به گفته منابع اطلاعاتی، نیروهای آمریکایی حاضر در فرودگاه الریان در شهر المکلا در جنوب شرق یمن و مرکز استان حضرموت، یک باند جدید فرود به طول 350 متر ساخته اند که هفته پیش به بهره برداری رسید و به طور روزانه پروازهای نظامی را پوشش خواهد داد از جمله هواپیمای ترابری نظامی C-130 که برای حمل تجهیزات سنگین به کار گرفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات جدید آمریکا برای کمک به عربستان و کُند کردن آزادی مأرب یمن

تحرکات جدید آمریکا برای کمک به عربستان و کُند کردن آزادی مأرب یمن