مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-30اجتماعي

تلاش برای واکسیناسیون 80 درصد مردم قزوین تا پایان آبان


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: روند واکسیناسیون در استان قزوین مناسب است و تاکنون 60 درصد مردم واکسن دریافت کردند و تلاش می کنیم تا پایان آبان ماه 80 درصد افراد 2 دز واکسن را دریافت کرده باشند؛ - ائمه جمعه و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی باید برای ترغیب مردم به تزریق واکسن وارد شوند.

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که عصر هشتم آبان در سالن اجتماعات استانداری قزوین، برگزار شد، تصریح کرد: آموزش و پرورش استثنایی استان خواستار بازگشایی مدارس است، این درخواست باید بررسی شود و با توجه به کم بودن تعداد دانش آموزان در صورت تضمین رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه بازگشایی مدارس در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه فصل زمستان در پیش است و کرونا نیاز به تهویه و جابه جایی هوا دارد در مدارس و سالن های ورزشی بررسی تهویه ضرورت دارد و در بازگشایی مدارس باید به این مسئله توجه شود.

جانشنین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: روند واکسیناسیون در استان قزوین مناسب است و تاکنون 60 درصد مردم واکسن دریافت کردند و تلاش می کنیم تا پایان آبان ماه 80 درصد افراد 2 دز واکسن را دریافت کرده باشند؛ ائمه جمعه و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی باید برای ترغیب مردم به تزریق واکسن وارد شوند تا درصد باقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای واکسیناسیون 80 درصد مردم قزوین تا پایان آبان

تلاش برای واکسیناسیون 80 درصد مردم قزوین تا پایان آبان