مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-30سياسي

ابتدا حداقل ها را در استان محقق شود، سپس وزارت بهداشت حمایت می کند


مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: باید بتوان نیروهای طرحی را در استان ماندگار کنید، ابتدا باید حداقل ها در استان محقق شده باشد که بعدازآن قطعاً وزارت بهداشت حمایت ها را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار و سید جواد پورنقی به عنوان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معرفی و از زحمات سید احمد هاشمی نیز قدردانی شد.

علیرضا رحیم نیا در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد اظهار کرد: سرمایه اصلی هر دانشگاهی نیروی انسانی است، اگر می خواهید دانشگاه استان گسترش پیدا کند باید اقداماتی در جهت ماندگاری نیروهای متخصص و فوق تخصص بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه باید بتوان نیروهای طرحی را در استان ماندگار کنید، گفت: ابتدا باید حداقل ها در استان محقق شده باشد که بعدازآن قطعاً وزارت بهداشت حمایت ها را خواهد داشت.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه برخی صحبت ها شایان این موضوع بود که تعدادی از دستگاه ها همراه هم نیستند و باعث هدر رفتن وقت می شوند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مربوط به استان است و تمام مشکلات درمانی قطعاً از عهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتدا حداقل ها را در استان محقق شود، سپس وزارت بهداشت حمایت می کند

ابتدا حداقل ها را در استان محقق شود، سپس وزارت بهداشت حمایت می کند