مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 20:152021-10-30بين الملل

عمان: از تیرگی روابط بین تعدادی از کشورهای عربی و لبنان متأسفیم


دولت عمان با اشاره به تشدید تنش سیاسی عربستان و لبنان، درباره «تیرگی روابط بین تعدادی از کشورهای عربی و لبنان» ابراز تأسف کرد و خواستار خویشتنداری شد.

- دولت عمان با اشاره به تشدید تنش سیاسی عربستان و لبنان، درباره تیرگی روابط بین تعدادی از کشورهای عربی و لبنان ابراز تأسف کرد و خواستار خویشتنداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه عمان شنبه شب در بیانیه ای در واکنش به بحران لبنان و برخی کشورهای عربی از جمله عربستان در پی اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره یمن، در خصوص تشدید تنش ها در روابط تعدادی از کشورهای عربی با لبنان ابراز تأسف کرد.

در این بیانیه آمده است: تأسف عمیق خود از تیرگی روابط بین تعدادی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و جمهوری لبنان را ابراز می کنیم و همگان را به خویشتنداری و تلاش برای پرهیز از تشدید تنش ها و رسیدگی به اختلافات از طریق گفت وگوها دعوت می کنیم .

عربستان سعودی روز جمعه سفیر خود در لبنان را برای رایزنی احضار کرد و همچنین در پی اظهارات جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان در مورد یمن، از سفیر لبنان در ریاض خواست تا ظرف 48 ساعت این کشور را ترک کند.

ریاض این اظهارات قرداحی را توهین و غرض ورزی در حق عربستان و امارات دانست و اقدامات متعددی علیه لبنان اتخاذ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمان: از تیرگی روابط بین تعدادی از کشورهای عربی و لبنان متأسفیم

عمان: از تیرگی روابط بین تعدادی از کشورهای عربی و لبنان متأسفیم