مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 21:102021-10-30اقتصادي

قاچاقچیانی که به روز شده اند!


رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از تغییر شیوه قاچاقچیان کتاب و به تبع آن تغییر برخورد گروه صیانت با قاچاق کتاب گفت.

- هومان حسن پور در پی اعلام خبر کشف بیش از چهارهزار نسخه کتاب غیرقانونی از یک چاپخانه در میدان انقلاب در روزهای اخیر در گفت وگو با ایسنا درباره شروع فعالیت دوباره کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با تأکید بر این که هیچ گاه فعالیت های این کارگروه متوقف نشده است، اظهار کرد: برون ده این کارگروه هرچند وقت یک بار است؛ مثلا دوستان یک یا چند مورد را پیدا می کنند، او را زیر نظر می گیرند تا به سرشاخه ها برسند.

در تمام این مدت سکوت است.

دائما نمی توانند بگویند هوای یک نفر را داریم و مراقب هستیم، زمانی که به نقطه عطف می رسیم و می شود این کار عملیاتی را انجام داد، اعلام می کنیم.

او خاطرنشان کرد: این تعدادی که اخیرا کشف کرده ایم، به لحاظ تعداد و سبک با سبک های گذشته متفاوت بوده است؛ قبلا یک سری انبار گرفته می شد اما تقریبا در هفت - هشت ماهه اخیر با یک شیوه جدید روبه رو شدیم.

دیگر این طور نیست که از یک کتاب 200 نسخه و 100 نسخه بزنند بلکه سفارش را می گیرند، پولش را می گیرند و همان جا تولید کرده و برای طرف مقابل پست می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیانی که به روز شده اند!

قاچاقچیانی که به روز شده اند!