مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-31پزشكي

جوان ایلامی بیش از 10 مقاله با عنوان کرونا منتشر کرد


جوان ایلامی با تهیه و تدوین بیش از 10 مقاله با عناوین مختلف در خصوص کرونا توانست آنها را در مجلات علمی داخلی منتشر و در کنفرانس های بین المللی ارائه دهد.

- ایسنا/ایلام جوان ایلامی با تهیه و تدوین بیش از 10 مقاله با عناوین مختلف در خصوص کرونا توانست آنها را در مجلات علمی داخلی منتشر و در کنفرانس های بین المللی ارائه دهد.

مهدی مظفری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بررسی عوارض ناشی از واکسن کووید 19 به تفکیک نوع واکسن، سیمای اپیدمیولوژیک بیماری کووید 19 در استان ایلام، ارزیابی عوامل خطر در شیوع کووید19 با استفاده از روش تاپسیس فازی، چالش های زنجیره تأمین واکسن ویروس کرونا و تاثیرات آن بر توسعه پایدار در استان ایلام با استفاده از روش دیمتل از جمله این مقالات هستند.

وی تاثیرات پاندمی کووید 19 بر مدیریت مواد زائد جامد شهری، چالش ها و فرصت ها، بررسی تأثیر ویروس کرونا بر حوزه های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و انرژی، بررسی تأثیرات کرونا بر اقتصاد، اکوسیستم ها و فرصت هایی برای استراتژی های اقتصاد مدور، تاثیر کووید19 بر نیروی کار میدانی و اداری در صنعت ساختمان و عوامل موثر در اجرای بهداشت عمومی و اجتماعی و اقدامات جوامع به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را از دیگر مقالات تهیه شده، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان ایلامی بیش از 10 مقاله با عنوان کرونا منتشر کرد

جوان ایلامی بیش از 10 مقاله با عنوان کرونا منتشر کرد