مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-31اقتصادي

اخلال گران نظام توزیع آرد و نان صومعه سرا بازداشت شدند


دادستان صومعه سرا بابیان اینکه اخلالگران در نظام اقتصادی از تیغ عدالت رهایی نخواهند یافت، گفت: عاملان اخلال در نظام توزیع آرد شهرستان صومعه سرا بازداشت شدند.

- هادی بشری امروز در در گفت وگو با خبرنگار فارس در صومعه سرا با بیان اینکه ضعف در نظارت و کنترل از سوی حوزه های بازرسی منجر به این شده که عده ای با سفره مایحتاج مردم هم نان درروغن کنند، اظهار کرد: در رفع مشکلات و کوتاهی های موجود در این بخش با احدی تعارف نداریم.

  وی با تاکید بر این مهم که همه متولیان نظام توزیع و تولید نان در نانوایی ها باید درعرضه نان با کیفیت، بهداشتی، سالم و افزایش رضایتمندی مردم با جدیت عمل کنند، گفت: یکی از کارمندان صنعت، معدن تجارت و اتحادیه آرد و نان شهرستان صومعه سرا به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی مردم (آرد) بازداشت شدند.

  دادستان انقلاب صومعه سرا با توجه به تحقیقات صورت گرفته و نظر به کمبود شدید آرد در این شهرستان که منجر به تعطیلی بسیاری از نانوایی های سطح این شهرستان شده بود، تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته و شناسایی عامل و عاملین آن، یکی از کارمندان اداره  صنعت، معدن تجارت و اتحادیه آرد و نان شهرستان به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (آرد) به منظور کمبود عرضه آن، پرداخت و دریافت رشوه و اعمال پذیرش و نفود بر خلاق حق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال گران نظام توزیع آرد و نان صومعه سرا بازداشت شدند

اخلال گران نظام توزیع آرد و نان صومعه سرا بازداشت شدند