مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-31سياسي

دولت از نقد مجلس استقبال کند/ مشکلات اقتصادی یک شبه اصلاح نمی شود


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مجلس و دولت هر دو متعلق به جریان انقلاب هستند، نباید مانع از اجرای وظیفه نظارتی مجلس شود و دولت هم باید از تذکرات و انتقادات مجلس استقبال کند.

- حمیدرضا فولادگر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص انتقادات اخیر رییس مجلس شورای اسلامی درباره شرایط اقتصادی که رسانه های اصلاح طلب از آن به عنوان آغاز شکاف میان مجلس و دولت یاد کردند، گفت: اینکه رییس مجلس بنا بر مسئولیت خودش به مسائل کشور بپردازد، مشکلات اقتصادی را مطرح کند و برای اداره بهتر کشور مطالباتی از دولت داشته باشد، به معنای اختلاف نظر نیست و نمی توان نتیجه گرفت شکافی ایجاد شده است.

وی افزود: فرض کنید این انتقادات مطرح نمی شد، آن وقت می گفتند حالا که مجلس و دولت هم راستا و از یک جریان هستند، اشکالات را هم مطرح نمی کنند یا می گفتند که مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل نمی کند و از مسائل دستگاه اجرایی چشم پوشی می کند.

نماینده ادوار مجلس عنوان کرد: مجلس باید به وظیفه خود عمل کند و با تصویب قوانین، ریل گذاری لازم را برای سیستم اجرایی انجام دهد و همچنین از اهرم نظارتی خود بر حسن اجرای امور اطمینان پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از نقد مجلس استقبال کند/ مشکلات اقتصادی یک شبه اصلاح نمی شود

دولت از نقد مجلس استقبال کند/ مشکلات اقتصادی یک شبه اصلاح نمی شود