مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-31اقتصادي

روند رو به رشد تست مثبت کرونا در خراسان جنوبی


غلامرضا شریف زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی هر چند واکسیناسیون بیماری کرونا در حال انجام بوده امری ضروری است، اظهار داشت: در چند روز گذشته روند افزایشی در موارد تست مثبت سرپایی در استان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه هر چند موارد بستری کرونا افزایش چشمگیری در استان نداشته است، تصریح کرد: ولی دیروز و روز گذشته نسبت به روزهای قبل از آن موارد بستری در سطح بیمارستان های استان افزایش آرامی داشته است.

170 تست مثبت به بیماری کرونا در استان دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در روز گذشته از 770 تستی که در استان انجام شده 170 مورد مثبت کرونایی شناسایی شده است، یادآور شد: مدت ها بود که آمار موارد مثبت به بیماری کووید 19 در استان کمتر از 120 نفر بود که در شش روز گذشته این آمار به بالای 150 نفر و در یک روز به 212 نفر هم رسید.

شریف زاده به موارد بستری ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان های استان اشاره داشت و گفت: در حال حاضر 180 بیمار عفونی تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 81 نفر بیماران کرونا مثبت بوده و این در حالی است که قبلا تعداد این افراد 60 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد تست مثبت کرونا در خراسان جنوبی

روند رو به رشد تست مثبت کرونا در خراسان جنوبی